Thursday, July 8, 2010

Bila mula berpuasa harini...

dari pagi lagi kat pikiran
asek terbayang makanan itu, makanan ini
kalah si Adam yg Std. 2 tu berpuasa
adehh la...
lunch hour tadi pulak
gatal tangan bloghop sana-sini
blog² makanan belaka
isk...
sib baik kuat iman lagik


inilah bahananya
malam tadi dinner ngan roti+butter+jam je 2 keping
sahur pun ngan sandwich telur je sekeping
huhu...


len kali kalo nak poser
kompem kene amik heavy dinner
kalo tak, lembek cam arinih



menu berbuka dalam pikiran skrg nih:
-sambal sardin



-sayur bendi goreng



-telur masin



-sambal belacan




-ulam timun



hmm...nyam-nyammmmmmm...tak saboooo

korang dah abih ke ganti poser ek?

(sumer picas adalah hasil carian En. Google)

8 comments:

  1. alhamdulilah puasa saya full last year...untung org pregnant ni kan...x yah ponteng puasa...

    ReplyDelete
  2. lin

    alhamdulillah...untung bagi yg kuat...ada gak yg lemah n terpaksa ponteng sebulan pun ada..lagi sian kan

    ReplyDelete
  3. sukanya sambal sardin..my febret!!!

    ReplyDelete
  4. Kak ina, saya pun pose hari ni...dari mula peknen hari tu konon nak ganti pose tak boleh2...ni dah 2 hari buat, tp perut ni sampai kejang, mengeras jer bila tengahari...saya tahankan jer kak..huhu. Hari tu, langsung tak boleh, bila pose jer, mula muntah2, tu yg buka, harap dpt habiskan pose yg tinggal sikit ni..

    Menu buka pose saya hari ni, sambal sotong dengan sayur kacang, telur goreng...huhu, maleh ni.

    ReplyDelete
  5. yus,

    akak pun riso gak sbb bila pose arinih tetiba cam kene bracton hicks lak...sakit kat bawah ari2 tu..baby pun sokmo mengeras...sambung mgu depan la pulak pose

    sedap gak menu yus tu

    ReplyDelete
  6. kalau mcm ni lah menu nya..saya yg x puasa ni pun terliur neh..semua menu tu feveret saya tu kak...

    ReplyDelete
  7. wahida...

    yeke?akak pun suka mkn simple2 camtuh...takyah nak digulai, direndang bagai...eheh

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages