Tuesday, July 27, 2010

My two big girls...

My 1st girl...Nurul Syafiqah Huda
Happy 12th birthday my lovely daughter
Kakak dah besar...dah nak jadi anak dara pun
Semoga Kakak menjadi anak yang solehah
dan menjadi teladan pada adik² Kakak yang lain tu
I love you so much dear....


My 2nd girl...Alysha Iman

Sejak seminggu lepas...Alysha tetiba eksaited nak tido kat tilam bawah
sama siblings dia yang lain...huhu...Ummi tetiba dah tak laku...bila Ummi
ajak naik atas katil, dia tak nak...nak tido ngan Kakak katanya...tapi biasanya
bila dia dah tertido, Ummi angkat dia naik ke atas

tapi malam tadi...

Ummi letih sangat sebab malam sebelum tu Ummi tak tido semalaman
sebab Alysha batuk teruk asek merengek jek
so, malam tadi sedar² je dia dah merengek nak susu
kol 3 am..Ummi nak angkat dia naik atas katil
dia nangis taknak
so Ummi biar je dia kat bawah
sampai pagi
dan Ummi pun tido senyenyak²nya sampai pagi

Alysha dah besar ye
dah tau nak dapat adik tak lama lagi ek...

13 comments:

  1. happy birthday nurul syafiqah :)

    ReplyDelete
  2. mekasih Mak Su for the wish ya

    ReplyDelete
  3. Nadiah,

    tulah...tapi nnti mesti miss cuddling her waktu tido tu esp. time fully BF dulu :(

    ReplyDelete
  4. sama alysha ngan haziq kak..pelan2 dia mahu tidor bawah..
    dia kan abang2 gitu...
    tp cian gak dia tidor sorang dibawah tu..so mmg kami selalu tukar2 tidor..

    ReplyDelete
  5. lin,

    sama gak ye?tapi sian kan bila kita tengok dorang tido sendiri

    ReplyDelete
  6. lin,

    sama gak ye?tapi sian kan bila kita tengok dorang tido sendiri

    ReplyDelete
  7. bila besday nurul... 12 tahun dah yer.. x lama lagi leh dpt menantu dah u hez...

    huhuuu.. i masa baru bersalinkan aliya, sungguh sedih sbb anis langsung takmau tidur dekat i.. bila aliya dah besor (dlm 6-6 mths) pun anis tak suka i peluk2 dia.. ni dah nak masuk 3 tahun, tiap masa nak peluk2.. nak tidur dekat2 ibu, dah pandai tunjuk cemburu sama aliya... ape kess erkkkk...

    ReplyDelete
  8. bib,

    bday dia 27/7/98 :)

    ala...cedeynya...merajuk si anis tu kot dulu....sekarang baru nak memanja balik ye

    ReplyDelete
  9. Happy B'day to Nurul,cantik macam uminya jugak...

    ReplyDelete
  10. happy birthday to kakak syafiqah....

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages