Tuesday, July 20, 2010

Terbeli Daun KETUM???????




Malam tadi Ummi tengah mengemas² purse Ummi...

kuarkan apa yang perlu dibuang

then Ummi terjumpa resit Tes.co tempohari

as usual,

Ummi suka belek² semula tengok harga barang dibeli


tetiba...
baru Ummi perasan something yang pelik
cuba uols tengok kat resit yang Ummi bulatkan tuh
.
'DAUN KETUMMM!!!'
.
haa????
takkan kat situ ada jual daun ketum pulak?
takkan kami tersalah pilih daun pulak?
isk...
.
panik jap Ummi
then Ummi cuba recall apa yang dibeli kat sana
hemmm...
.
seingat Ummi yang Ummi amik :
daun sup
daun bawang
togeh
eh bukan kategori daun nih
.
Ayah lak amik apa ye?
hmmm...
then baru teringat
Ayah amik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DAUN KETUMBARRRRR!!!
.
laaaaa
daun ketumbar rupanya
isk..
bila dah disingkatkan wordingnya
jadik daun ketum la pulak
BAHAYA WOO!!!

14 comments:

  1. lawak plak n3 kali ni...mati2 ingat betul akak ada beli daun ketum..huahuahua..

    ReplyDelete
  2. wahida

    akak pun saspen gak..kut2 le silap beli ke..huhu

    ReplyDelete
  3. hehehehe..sesodap rasa je cashier tu tekan si daun ketum...
    bahaya nie :))

    ReplyDelete
  4. lin,

    tulah..apesal le dorang tag ketumbar tu as ketum..huhu

    ReplyDelete
  5. daun ketum tu daun ganja ka...bahaya sungguh, awat depa buat naya lagu tu?..kesian kt kita..hehe

    ReplyDelete
  6. sweetsal

    aah daun ketum tu sejenis dadah...isk..isk...teruk kan

    ReplyDelete
  7. kekeke.lawak aa..tp yerlahkan..ana pun mesti panik jgk kalo nama tu g kuar kat resit..mujor ingat balik bli apa kan,kak..

    ReplyDelete
  8. hahaha... ai tak suka la makan daun ketumbar.. ntah lah naper tak begitu suka baunya...

    ReplyDelete
  9. Ana,

    lawak pun ada, panik pun ada..manalah tau kan...kot2 betul2 daun ketum ke..huhu

    ReplyDelete
  10. bib,

    same wif me..mmg anti sgt ngan daun ketumbar nih..tp hubby lak suka amat..kekadang nasi goreng pun dia letak daun ketumbar...ilang seleraku nk makan

    ReplyDelete
  11. hhehheheh daun ketumbar rupanya....baru nak suh kak ina paste gambo camner rupa daun ketum :):)

    ReplyDelete
  12. oh Mieja...tidakkkk

    klu le betul...kompem dah kene terjah dek pak polisi..huhu

    ReplyDelete
  13. owhh daun ketumbar.. igtkan nak eja daun kesum.. keluar daun ketum tadik..

    ReplyDelete
  14. Yan,

    tula psl..igtkan daun kesum tp akak xde lak beli daun kesum

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages