Saturday, July 3, 2010

Sedapnyaaa mamam...


Piccas nih Ayah amik waktu bawak Alysha, Haiqal & Adam kuar jalan² waktu malam kat SP waktu kami balik awal coti sekolah arituh...waktu ni Alysha blom kene HFMD lagik...so, memang berselera makan bihun sup utara (perasan tak kaler bihun tu kuning)...habis semangkuk besar kata Ayah dek Alysha...mangkuk hijau tuh mangkuk kecik je sebab Ayah letak sikit² kat dia takut x habis...rupa²nya habis semangkuk...Anak² Ummi termasuk Ayah memang suka makanan berkuah nih especially bihun sup la...Ummi nih kalo makan makanan berkuah kompem kuahnya tak penah habis...Ummi nih jenis makan kering² sket...tak reti nak makan kuah melaut...huhu

6 comments:

  1. hehehe...klu dah suka mesti makan banyak...
    bagusss alysha..

    ReplyDelete
  2. bihun sup utara mmg mee dia kaler kuning kan kak. Dulu yus ni pelik, naper kuning kaler tu. Hehe..maklumlah orang belah Selatan.

    Yus pulak suka yang berkuah...sama mcm anak2.

    ReplyDelete
  3. lin

    sblm dia sakit aritu mmg berselera sangat makan...dah sakit dekat seminggu terus susut badan...skrg ni dah mula ada selera makan semula :)

    ReplyDelete
  4. yus

    sbnrnya bihun tu biasa je kaler putih..tapi kene rendam dalam air+kunyit dulu b4 rebus...baru jadik kaler kuning...:)

    ReplyDelete
  5. selera no... pandainya makann...

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages