Wednesday, July 14, 2010

Teringin...


terasa-rasa di hati
nak pegi coti² rehatkan diri
sebelum menempuh bulan Ramadan

dan juga

sebelum bertarung di labor room nanti

dan juga
sebelum menempuh malam² berliku
bersama 1 toddler & a baby
tapi
nak pegi coti kat mana ye?


hem...
nak pegi jauh² dah rasa tak larat

kalo ikutkan hati
nak hibernate je kat umah
tapi...
bohsan la pulak

pegi dekat² ajela ye
emm...
Cameron Highlands pun okay gak

dekat jek
nyamannn woo
dapat makan stroberi cicah coklat puas²

hemm...

berangan je dulu

kalo ada rezeki ujung bulan nih
dapat salary increment
plus arrears
alhamdulillah...

tercapai la hasrat di hati kuts...


(tapi Ayah x brp suka pegi CH sbb. xde bende menarik katanya)


10 comments:

  1. mmg patut merealisasikan apa yg terhajat di hati sblm bersalin...mcm saya minum ais byk2 masa peknen...skrgh terpaksa la tahan bila tengok ais..

    ReplyDelete
  2. Hi, hope it's OK to contact you with this comment. We'd like to offer you to be included on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Jen

    ReplyDelete
  3. Dayah,

    sangatla betul...skrg tgh teringin ais ye Dayah...sabar²

    ReplyDelete
  4. Hi Jen,

    thanks for dropping by...I'll visit your blog soon

    ReplyDelete
  5. wah!!nak dpt salary increment plus arrears lg tuh...mmg rezeki baby yg bakal lahir...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  6. wahida,

    insyaAllah..kalo ada rezeki..kalo takde, huhu...

    ReplyDelete
  7. kakkkkk..

    pergi la CH..ayu baru je pergi 2 minggu lepas..


    seronoknyaaa...dah berbeza sungguh CH skrg ni..last ayu pergi 5 thn lps..

    cuma ptg sabtu tu jem giler dari kea farm ke brinchang sbb ada pasar malam..tp, mmg best la bawa anak2 ke sana..
    pergi sana makan aiskirm strawberry je + g ladang teh + pasar malam + pasar tani di brinchang..

    ReplyDelete
  8. ayu,

    ari sabtu mmg packed sbb psr malam dier..akak pun ada gak pegi ujung thn lepas kut(lupa lak) tapi tingin nak g overnite lak

    ReplyDelete
  9. sama lar kita.... kak has pun dah lama nak gi cameron highlands. The last time kak has pegi masa anak sedara umur 5 or 6 tahun. sekarang dia dah 21 tahun. bayang kan lar dah bertahun2. bila ajak en. hubby... dia pun bagi alasan sama cam ur hubby.... dia kata tak ada apa2 yang menarik pun kat sana!!! huhuhuh.

    ReplyDelete
  10. kak has,

    lamanya tak pegi tu ...ajakla hubby pegi lagik

    ReplyDelete

Our lil cutie pie

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

My Online Store

Pages